سلام دوستان کسی تجربه حاملگی پوچ داشته

۵ پاسخ

من الان ۹هفته هستم دوبارسونودادم تو۸هفتگی سونودادم یکی هم دیروزهردوجوابشون یکی بودالان خونریزی هم دارم بنظرتون امیدی هست یاسقطش کنم

۱۱هفته که پوچ نمیشه عزیزم

۱۱ هفته ته چرا به این چیزا فکر میکنی

من دارم

اره من

سوال های مرتبط

مامان نورا خانم مامان نورا خانم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه🩷 مامان معجزه🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری