سلام دوستان علائم بارداری پوچ چیه؟؟

۴ پاسخ

سلام من هفته 11هم است پهلوی راستم خیلی درد میکنه دلیلش چیه

من هیچ علامتی نداشتم حتی لکه بینی هم نداشتم

خانما شما بعد از اینکه بی بی چک زدین مثبت شد بعدش چیکار کردین

میگن علائمی نداره ممکنه حالت تهوع باشه بتا بالابره حتی
منم اوایل نگران بودم سرچ کردم

سوال های مرتبط

مامان انبه مامان انبه ۱ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
آرزو🐣🫧 آرزو🐣🫧 قصد بارداری
mah mah قصد بارداری
mah mah قصد بارداری
mah mah قصد بارداری
مامان ﭙﺴﺮﻴ🩵👶🏻 مامان ﭙﺴﺮﻴ🩵👶🏻 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان الینا مامان الینا ۳ ماهگی