سلام خانما علائم بارداری پوچ چیه

۹ پاسخ

هیچی عین بارداری معمولی

مثبت میشی بتا یا خوب رشد نمیکنه یا تکرار بتا خوب رشد کرده میری سونو ساک خالی هست

اول راه هم لکه بینی میوفته 😂

علائم من ک اینجوری بود
یهو انقباظات میگرتت همه علائم بارداری رو داری از بتا هم میشه تشخیص داد عدد بتا خیلی کم می‌ره بالا
درد دور ناف داشتم خیلی کم
تیر کشیدن زیر شکم و واژن بعضی موقع ها
بقیه علائم بارداری سالم رو هم داشتم ک کم کم کمتر میشد

اول ب لکه بینی بعد ب خونریزی میفتی

من فردی که دیدم بتاشون خیلی پایین بود و تکرار کردن بالا نمیرفت به اون صورت

سلام عزیزم چرا به بارداری پوچ فکر می کنید؟

هیچی فقط توی سونو مشخصه

سوال منم هست

سوال های مرتبط

آرزو🐣🫧 آرزو🐣🫧 قصد بارداری
مامان ﭙﺴﺮﻴ🩵👶🏻 مامان ﭙﺴﺮﻴ🩵👶🏻 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان الینا مامان الینا ۳ ماهگی
مامان انبه مامان انبه ۱ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
mah mah قصد بارداری
mah mah قصد بارداری
mah mah قصد بارداری