خانما علایم بارداری پوچ چیه؟

۶ پاسخ

لکه بینی داشتم بتا افت کرد و هرچی سونو رفتم هیچی دیده نشد

لکه بینی داشتم و گفت رشد نکرده توی سونو

من خارج از رحمی داشتم قلب تشکیل نشد خود ب خود ب خون ریزی افتادم

چرا به این چیزا فکر میکنی؟؟ مگه تو. سونو جنین رو ندیدی؟؟

مال من درد واژینال درد کتف شدید لکه بینی و چند روز بعد سقط

علامتی نداره...مثل بارداری عادی هست فقط با سونو مشخص میشه..

سوال های مرتبط

مامان الینا مامان الینا ۳ ماهگی
آرزو🐣🫧 آرزو🐣🫧 قصد بارداری
mah mah قصد بارداری
mah mah قصد بارداری
mah mah قصد بارداری
مامان انبه مامان انبه ۱ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌ویکم بارداری