سلام دکتر رفتی یا خودت حدس میزنید ک بارداری پوچه؟
من حالت بارداری کامل داشتم دکتر سونو کرد فردا بیمارستان بستری شدم بهم دارو زدن افتادم به خونریزی بعدشم دیگه تمام
من لکه بینی داشتم
عزیزم فکرای منفی رو بزار کنار یه نینی خوشگل ناز تو راه داری انشالله
علائم خاصی نداشت من یهو افتاده بودم به خونریزی
عدد بتا خیلی پایین باشه و ب مروز زمان بتا کم بر بالا
من درد مداوم و لکه بینی داشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.