سلام علایم بارداری پوچ چیه؟

۵ پاسخ

آره راست میگن علاعم خاصی نداره منم بارداری اولم پوچ بود ولی حالم خیلی به باردار‌ ها نمیخورد چیزی هوس نمیگردم شکمم بزرگ نمیشد کلا انگار یه چیزی مثل کیست بود ک خودشم دیگه آخرش هیچی نشد سقط‌‌ شد فقط کیسه آب بود

علائم نداره فقط سونو

عزیزم تاپیکای قبلیتو خوندم...دل نبند بهش من بعد ۴ روز بتام از ۱۹۰ رسید ۵۳۰ دکترم گفت ۹۰درصد با پوچه یا خارج رحمیه..فقط پیگیری کن که اگه خارج رحمیه زودتر سقط کنی که لوله تو از دست ندی

والا علائم خاصی نداره

فقط سونو معلوم میشه

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
آرزو🐣🫧 آرزو🐣🫧 قصد بارداری
mah mah قصد بارداری
mah mah قصد بارداری
mah mah قصد بارداری
مامان ﭙﺴﺮﻴ🩵👶🏻 مامان ﭙﺴﺮﻴ🩵👶🏻 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان الینا مامان الینا ۳ ماهگی