خانوما تتراساکلین برا بخیه خوبه بزنم ؟

۳ پاسخ

اره من میزنم خیلی خوبه بخیه ها نرم میکنه

اره من دکترم گفت بزن

یه اسپری هست یکم گرونه ولی خیلی خوبه هیچ اثری نمیمونه از زخم و ضدعفونی می‌کنه و ترمیم کننده هم هست

سوال های مرتبط

مامان 🌺گندم🌺 مامان 🌺گندم🌺 ۴ ماهگی
مامان مامان کوچولوو مامان مامان کوچولوو ۲ ماهگی
مامان کوچولوها مامان کوچولوها ۴ ماهگی