۴ پاسخ

البته جداجدا بدی تابرسی ب سوپ همون نزدیک 6ماه میشه نینیت🥺

فرنی ..هویچ گلابی سیب موز اینارومیتونی ب فرنیش اضاف کنی بعدتست ..من خرمام گاهی اوقات میزنم یکم
اوتمیلم میدم بامیوه های بالا
اینارو ک دادی میتونی باز زرده تخم مرغونصفشو ب فرنیش اضاف کنی یاخالی من امروزتنهاعم ک دادم دوس داشت

بعد باز بعد دوهفته بهش سوپ بده(مرغ یاگوشت هویچ سیب‌زمینی برنج جو گشنیزیاجعفری)کدوسبز کدوحلوایی
اینارووهم میتونی بدی

چه عجله ایه دو ماه دیگه باید شروع کنی

الان زوده پایان ۶ناهکی الان باعث میشه بجه معدش مشکل پیدا کنه

سوال های مرتبط

مامان Armin 👶🏻🫀✨️ مامان Armin 👶🏻🫀✨️ ۱۶ ماهگی