آره من دختر اول ۳۸ خورده ای بود دومی ۳۶
اره دوستم ۳۶هفتش تموم شده وارد ۳۷شده دیشب زایمان کرده
اره عزیزم من دیروز زایمان کردم 36هفته 5روز بودم
منم ترسیدم سوالمه چون از الان انقباضات میگیره ول میکنه درد پریودی میادو میره
خواهرشوهرم ۳۶هفته دردش گرفت ولی سزارین شد بچه هم دستگاه نرفت ۲۷۰۰فک کنم به دنیا اومد الانم ۱۶سالشه
اره خواهر من.زلزله اومد ترسید دردش گرف.بچه هم دستگاه نرف.فقط خیلی فسقلی بود
آره دوستم ۳۵ هفته و ۵ روز زایمان کرد طبیعی،بچش دستگاه هم نرفت
یکی از اشناهامون ۳۴ دنیا اومد ۴ روز دستگاه بود
آره اما احتمال داره یک هفته تا ۱۰ روز بره دستگاه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.