۸ پاسخ

من حتی ی بار هم نذاشتم بیخیال اذیت نکن بچه رو

بعد واکسن اگه راه می‌رفت اذیت نمیشد الانم درد میکنه بغلتونه راه نمیتونه بره

من تا حالا برای هیچکدام واکسناش نزاشتم
مشکلی پیدا نکرده

منم امروز زدم نمیزاره اصلا بزارم کمپرس سرد گریه میکنه خوابم هست بیدار میشه گریه میکنه
الانم تب داره گریه وحشتناک

وای من پسرم زدم یک روز بشدت پاش درد مقکرد بنظرمن استامیوفن بزن ب پاش و کمپرس هم بدار خابید اروم اروم بگیر روپاش

منم پنجشنبه باید واکسنشو بزنم
چنتا میزنن واسه ۱۸ماهگی بغیراز پا تو دستم میزنن یانه؟؟

منم امروز زدم. اصلا نمی‌ذاره بذارم. تازه قطره هم بالا میاره شیاف زدم مجبوری

دختر منم نذاشت فقط بذار راه زیاد بره که فردا اذیت نشه

سوال های مرتبط