برو رویان تهران دکتر مصطفی حرف نداره حتما حامله میشی
من برای ای وی اف پیش نقشینه میرم فعلا ی بار تخمک کشی کردم مجدد قراره پریود شدم برم برای تخمک کشی بعدش ان شاء الله انتقال بیشتریا ک جواب گرفته بودن پیشش حالا دیگ نمیدونم توکل ب خدا
من یکبار رفتم پیشش همه ای وی اف بودن و مثبت نمیدونم ولی کارش برا من اصلا خوب نبود🙂
من خودم منصوره پژمان منش رو قبول دارم....یکم گرونه ولی خیلی لول کاریش بالاتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.