کیا با دکتر تهرانی و نقشینه آی وی اف کردند

۴ پاسخ

برو رویان تهران دکتر مصطفی حرف نداره حتما حامله میشی

من برای ای وی اف پیش نقشینه میرم فعلا ی بار تخمک کشی کردم مجدد قراره پریود شدم برم برای تخمک کشی بعدش ان شاء الله انتقال بیشتریا ک جواب گرفته بودن پیشش حالا دیگ نمیدونم توکل ب خدا

من یکبار رفتم پیشش همه ای وی اف بودن و مثبت نمیدونم ولی کارش برا من اصلا خوب نبود🙂

من خودم منصوره پژمان منش رو قبول دارم....یکم گرونه ولی خیلی لول کاریش بالاتره

سوال های مرتبط