من میز ،گلدونا وساعت ایستاده مون رو جمع کردم تو این سن باید خیلی مراقب بود
پسرمن الان از همه چی میگیره بلند میشه و راه میره با کمک اونا. صد دفعه میخوره زمین.پیشونیشم دو طرفش کبود شده. واقن نمیدونم چی کار کنم اصلا واینمیسته
روروئک از ضربه تو این سن که لق میزنن جلوگیری میکنه من از پدر علم کاردرمانی ایران هم پرسیدم و گفتن هیییییییچ ضرری نداره فقط به محض خسته شدن بچه باید درش بیارید و قد روروئک رو هم روی کوتاه بذارید تا با نوک پنجه راه نره
مال منم اینطوریه دقیقا باید مراقب باشیم من نگران تی وی و میز تی وی ام دلم میخواد جمعش کنم
من وقتی ایستاده دورش پارچه و چیزای نرم میزارم خودمم پیشش هستم که نیوفته
بله باید مراقب باشید مال منم اینطوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.