۱۵ پاسخ

عزیزم برو تایپ من

پسر منم یکی درآورده دوماه بعد دومی دراومد الان فقط دوتا داره دومی هنوز یک ماه نیست بیرون اومده

دختر منم ۸ ماه و ۱۱ روزگی یه دندون پایین دراورد هنوز همون یدونست و کامل هم نیومده بالا

دختر منم یکی پایین دراورده چقدم اذیت شد .نمیدونم برا بقیشم همینقدر اذیت میشن یا فقط اولیش اینجوریه

اون یکیم به زودی درمیاد نگران نباش

دختر من اصلا دندون ندارع

اره بابا طبیعیه، یه خانمی میگفت بچش اول دندون نیش دراورده بعد دندونای جلوش

دوتا که باهم در نمیاد یکی یکی پسر منم یکی یکی در اورد داداشش بهش میگفت یع دندونوووووو😂😘

دقیقا پسرمنم ی دندونش نیش زده اون یکی زیر لثه ش معلومه

پسرمنم همینطور بود اما بعدش دوتا شد صبر کن

وای چقدر بامزس

اره که طبیعی دختر منم در نیاورده تازه لثش پاره شده نیش زده
تا ۱۵ ماهگی ۱۸ ماهگی فک‌کنم وقت دارن
وقتی یکی درآورده بقیه هم پشت بندش در میشه عزیزم عجله نکن

طبیعیه
دختر من یکیشو دراورد بعد یکی دیگه ۳هفته طول کشید دراد
بعد ۴ماه بعد یدونه بالا وسط یدونه کنار دراورد 😃😃

یکم که این نیش زد اونیکی درمیاد
دختر منم اولش یدونه دراورد همینک که یکم نیش زد دومی درومد

صبور باش درمیاره

سوال های مرتبط