۵ پاسخ

منم پسرم تکون میخوره امشب خیلی زیادددد دو ساعتی هست مداومم . حالت تهوع و دلشوره دارم خیلی حالم بده یه جوریممم

تو هفته شما بخاطر جریان خون تهوع طبیعیه منم از دیروز یکم حالت تهوع داشتم مطالعه کردم دیدم نوشته بخاطر جریان خون این اتفاق میافته
تکون بچه هم اگر پسره خب پسرا فعالیت فیزیکیشون بیشتر از دختراست منم بچم پسره چون تجربه دختر هم دارم پسر واقعا پر جنبو جوشه

عه منم همین طوریم 😅

گشنه نیستی؟
من گشنم میشه اینجوری میشم

برای من تکون نمیخوره زیاد
ولی حالت تهوع دارم

سوال های مرتبط

مامان محمد عمران🫀😘 مامان محمد عمران🫀😘 ۲ ماهگی