تنها نیستی منم این کونم این کرم داره
منم بچم پیرم کرد ولی باز کرم دارم میگم میخام
یا خدا چرا آخههههههه حتی نمیخوام بهش فکر کنم
من بهش فکر میکنم تن بدنم میلرزه هیچ وقت دوسندارم بهش فکرم کنم برعکس شوهرم هی میگه ۵شیش سالش بشه یکی دیگه بیاریم🥲
شگفت انگیزه. بی نظیره🫥
وا چه چیزا دلتون میخواد🤣
نمیدونم فحشت بدم ولی حالت هرچی خوب نیست
وای بخدا منم خیلیییی دلم میخواد 🥹کاش مرحله حاملگی و زایمان نبود ادم بچه مینونست بیاره 😂
اخههه خواهررره مننننن😭😭الاننننن!!!بزار یکم بگذره حداقل
هر موقع این فکرا اومد سراغت یه سیلی بزن تو صورتت 😂😂پاره میشی خواهر
وای منم همش احساس میکنم برای دومی داره دیر میشه ولی همسرم میگه بزار۴ساله بشه بدنتم استراحت کنه یکم بعد
منم خیلی. دوست دارم چون خودم تک فرزند بودم.
ولی پسرم واااااقعا سرویس میکنه
صبر میکنم تا ۳ سالگیش اگه خدا بخواد
اگه توانشو داری بیار . من که دیگه باید رو ویلچر بشینم کم کم . هم کمرم داغونه هم زانوهام .
وای چه جالب اکثرا دوس دارین بازم بچه بیارین. من که بهش فک میکنم روانی میشم
من یه دخترم دارم که بزرگه ولی پسرم سرویسم کرده
اگه مثه من بارداری وحشتناک داشتین دیگه اصلا اسم حاملگی و دوباره بچه دار شدن رو نمی آوردین..معلومه خیلی اذیت نشدین🥴
چون خودآزاریم
من دلم برای بارداری تنگ شده
خیلی از موقعیتم سو استفاده می کردم😂😂😂
خاک عالم به سرم منم همینجوریم 😐😂
منمممم🫠🫠
منم خیلی دوس دارم.ولی جراتشو ندارم
کاش ناخاسته باردار شم😁😁
کاری نداره ک شلوار درار زیرشم درار خودتو بمال ب شوهر و بسم الله الرحمن الرحیم اوخ صدق الله و العلی العظیم آه 😂😂😂
اوف الان بزرگه درساش بزور مینویسه لعنت به آنلاینی و شاد
کوچک کل روز نزاشت یه چرت بزنم از ۵ تا الانم بیداره و بدتر الان رو پامه و داره نی میزنه 🤕دیگ نمیخوام فک کنم بچه اول همه همینجورین
شیطان گولت میزنه چنتا صلوات بفرس فوت کن آروم باش
با احترام کرم داری قشنگم 😅
منم خیلی نوزاد دوس دارم😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.