۵ پاسخ

عفونت

عفونت کرده عزیزم‌.اگر چرک هم کرده پماد تتراسایکلین زرد بزن خوب بشه

کثیفی رفته توچشمش .یااینکه حساسیت هم میشه اینروراگل وشکوفه زیاده

شاید ترش کرده

یا سرما خورده یا دستش کثیف بوده زده بچشمش

سوال های مرتبط