۱۱ پاسخ

بادام درختی تو فرنی رنده کن
یا تو شیرموز بریز
یا تو اوتمیل بریز
کلا برا قد عالیه ، پای مرغ ، قلم گاوی هم خوبه

قد اولا ژنتیکیه دوما به تغذیه سالم ربط داره
حالا نسبت به قد تولدش بنظرت کمه یا همینطوری

دقیقا مثل ۱۸ ماهگی دختر منه دکتر که گفت خوبه

اره قدش کمه
شیرشو قطع کن

قدش خونه۸۷بود وزنشو‌نمیدونم ولی لاغرتر از قبل شده

چیزای کلسیم دار عالیه. مث بادام پودر سنجد لبنیات و...

۱۸ ماهگی که بردم قد ۸۴ بود و وزن هم امشب وزن کردیم ۱۱ و نیم

ایستاده گرفت یا خوابیده؟؟

بهداشت نبردم خونه گرفتم
قد ۸۶ وزن ۱۳/۵
بنظرم قپ ژنتیکی
اما بادام درختی شنیدم عالی

۲۰ماهگی هم مراقبت داره باید ببریم بهداشت؟؟

بهداشت چی گفت؟

سوال های مرتبط