بین اینهمه هامین ،من نظرم مشخصه ،بستگی داره معیار هات چی باشه برای انتخاب اسم ،من برام ایرانی بودن و معنا و انرژی اسم مهم بود از اولم انتخابمون بردیا بود و هست به نظر من اسم با اصالتیه ،ببین کدوم به دلت میشینه عزیزم
هر کدوم که شد سلامت و نامدار باشه عزیزم ❤️❤️❤️
هامین به نظر جدیدتر و قشنگ تره
هااامین
😎😎😎😎
هامین😍
هامین
هامین
هامین
هامین اصلا شخصیت ازش میباره .بردیام خیلی قشنگه ولی قدیمی شده
من ک میخوام هامین بزارم
هامین.
بردیا🥹🥹
بردیا یکم قدیمی شدههامین بهتره
هامین❤️🩵
هامین قشنگه
هامین
هامین بزار
هامین
معلومه هامین
هامین شیکتره
دوتاش قشنگه ببین کدومو دوست داری، من ک هامینو دوست دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.