خانوما بین اسم بردیا و هامین موندیم کدومش؟

۲۱ پاسخ

بین اینهمه هامین ،من نظرم مشخصه ،بستگی داره معیار هات چی باشه برای انتخاب اسم ،من برام ایرانی بودن و معنا و انرژی اسم مهم بود از اولم انتخابمون بردیا بود و هست به نظر من اسم با اصالتیه ،ببین کدوم به دلت میشینه عزیزم
هر کدوم که شد سلامت و نامدار باشه عزیزم ❤️❤️❤️

هامین به نظر جدیدتر و قشنگ تره

هااامین

😎😎😎😎

هامین😍

هامین

هامین

هامین

هامین اصلا شخصیت ازش میباره .بردیام خیلی قشنگه ولی قدیمی شده

من ک میخوام هامین بزارم

هامین.

بردیا🥹🥹

بردیا یکم قدیمی شده‌هامین بهتره

هامین❤️🩵

هامین قشنگه

هامین

هامین بزار

هامین

معلومه هامین

هامین شیکتره

دوتاش قشنگه ببین کدومو دوست داری، من ک هامینو دوست دارم

سوال های مرتبط

مامان ملورین و پسری مامان ملورین و پسری هفته سی‌وششم بارداری
مامان ماهور 🩷 مامان ماهور 🩷 هفته سی‌ویکم بارداری