۶ پاسخ

من اول آزمایش زردی کم بود دوباره آزمایش نوشته رفتم دادم بالا بود بهتره تا ۴۰روز حواسش باشه زردی زیاد نشه باید شیر بدید هم دارو و مهتاب اجاره کن

نزار خون بگیرن با دستگاه بعضی مطب ها اندازه مبگیرن و اینک چهار چیزی نیس مواظب باش بالا نره

این ک خوبه
ن نیازی نیس
زردی پسر من ۷بود
اوکی شد ازمایشم ی بار بردم

سلام. من نمی دونم این چه آزمایشیه. اما اگه فقط می خوای اندازه زردی بچه را بدونی؛ بعضی از دکتر اطفال ها تو مطبشون با دستگاه اندازه زردی بچه را بهت می گن بدون اینکه آزمایش خون بگیرن . پرس و جو کن تو شهرتون .

خوبه عددشش

زردی ۴ خوبه مشکلی نداره فقط تعداد شیر دهیتو بیشتر کن

سوال های مرتبط