میشه تایپیک قبلیمو ج بدین

۱ پاسخ

سلام مامانا من امروز رفتم سونو انتی همه چیز بچه گفت خوبه ولی ضخامت استخون گردنش گفت زیاده 2میلی فک کنم عایا کسی بود ک اینجوری باشه

سوال های مرتبط

مامان دخترکم مامان دخترکم ۱ ماهگی
مامان خدا داده مامان خدا داده ۲ ماهگی
👩🏻‍🍼ane 👩🏻‍🍼ane قصد بارداری
مامان ۴تاعروسک😍 مامان ۴تاعروسک😍 هفته سی‌ودوم بارداری
دردونه قلبم 👶 دردونه قلبم 👶 قصد بارداری
ستاره ستاره قصد بارداری