۳ پاسخ

عزیزم تو هم دیر زدی واکسنشو؟

همون درد فقط امشبه تبشو کنترل کن فردا هم ی ذره میلنگه ولی دردی نداره سرحال بازیشو میکنه

اشکال نداره عزیزم واکسن سنگینه تا فردا بهتر میشه نگران نباش

سوال های مرتبط