۱ پاسخ

من بعدش باردار شدم.
سینه هام ب شدت درد میکردن و ورم داشتن نوک سینه هام سفت شدن. الان هم همینجوری هستم درده رو دارم

سوال های مرتبط

مامان شادلین💕🧿 مامان شادلین💕🧿 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ویهان مامان ویهان ۴ ماهگی