مرسی دوستان
آنتی بیوتیک سر خود دادن خطرناکه
بهتره پلارژین بدی . روی پلارژین نوشته مناسب سرماخوردگی و گرفتگی بینی
ولی آنتی بیوتیک باید زیر نظر متخصص باشه سر خود دادن خدایی نکرده بچه رو مقاون به دارو میکنه بعد از دفعه های دیگه هرچقدر بهش انتی بیوتیک بدین تاثیر نمیذاره و عفونت تو خونش پخش میشه
اصلا اصلا اصلا سر خود آنتی بیوتیک نده
سبک ترین چرک خشک کن ازیترومایسین۱۰۰ عه ولی دکتر ببری بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.