۸ پاسخ

دوس دار‌ی چکار کنه !؟😑

دخترا زرنگترن زود غلت میزنن واینا مگه اینکه تپل مپل باش یکم دیر تر

پسرمن صبح به صبح برام نون‌میگیره😂

غلت هم نمیزنه فقط تو بغلمه 😐

پسر منم فقط غلط میزنه بعدش اینقدر جیغ می‌کشه که بیاین برم گردونین🤣

دختر منم فقط غلت میزنه
دوسه ثانیه هم مستقل میشینه😅
چیزی میخواد برداره گاهی با غلت زدن بهش میرسه
بیشتر وقتام با جیغ بنفشششش

بچه منم همینه

چهار دست و پا میرفت ۶ ماه
الانم که وسیله هارو میگیره پامیشه

سوال های مرتبط

مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی