دوس داری چکار کنه !؟😑
دخترا زرنگترن زود غلت میزنن واینا مگه اینکه تپل مپل باش یکم دیر تر
پسرمن صبح به صبح برام نونمیگیره😂
غلت هم نمیزنه فقط تو بغلمه 😐
پسر منم فقط غلط میزنه بعدش اینقدر جیغ میکشه که بیاین برم گردونین🤣
دختر منم فقط غلت میزنه
دوسه ثانیه هم مستقل میشینه😅
چیزی میخواد برداره گاهی با غلت زدن بهش میرسه
بیشتر وقتام با جیغ بنفشششش
بچه منم همینه
چهار دست و پا میرفت ۶ ماه
الانم که وسیله هارو میگیره پامیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.