۵ پاسخ

مولفیکس احتمال حساسیتش زیاده
من مای بی بی خریدم ی بسته ۲۲تایی صفر واسه بیمارستان چهار بسته ۲۲تایی یک گرفتم حالا بعد بیاد ببینم جسش چقدره باز بگیرم

من دوتا هانیز سایز ۱ گرفتم ...برا دخترم که استفاده میکردم قبلا مولفیکس و هانیز خیلی خوب بود

مای بی بی خوبه فعلا هیچی

بستگی به بچه داره فکر کنم پسر من به مولفیکس حساسیت داشت براش میتونستم فقط مای بیبی بگیرم با کوکومی

مای بی بی . هیچی یکی صفر برای بیملرستان

سوال های مرتبط

مامان جوجو🎀🐣 مامان جوجو🎀🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری