۱ پاسخ

اره عزیزم دختر من داره ازش خوبه ولی یکم براشون زوده الان استفاده کنن بالای یکسال اینا خوب میشه و اینکه برا بیرون خوبه ولی ن جای شلوغ جاهای خلوت مثلا پارکی یا خونه کسی پیاده بری اینا چون یکم هم بزرگن هم چپ راست کردنش تو جای شلوغ و تنگ سخته

سوال های مرتبط

مامان مانیار مامان مانیار ۱۴ ماهگی