خانوما از ۲۸ هفته دکترم نرفتم کی برم نامه بگیرم؟؟

۳ پاسخ

اول باید یه سونوی دیگه انجام بدی ک تو هفته ی ۳۵ میتونی انجام بدی و حتی ممکنه اخرین سونو باشه ک مهمه، ولی برای نامه گرفتن اصولا تا هفته ی ۳۶ دیگه نامه رو دکتر بهت میده

منم نرفتم باید بریم نامه چی بگیریم ؟

۳۶/۳۷هفته برو

سوال های مرتبط

مامان بهار خاتون مامان بهار خاتون روزهای ابتدایی تولد