۳ پاسخ

سونو رشد رفتی؟ اگه نرفتی برو حتما، اگه رفتی یه سونو تو هفته ۳۷ داری برای وضعیت نی نی دیگه‌ تمومه

دیگه الان وقتشه برای وضعیت رشدش

دیگه الان برو

سوال های مرتبط