من الان نشستم نوبتم بشه برم سونو رشدشو ببینه دکتر هم گفت یدونه الان میری یدونه هم میمونه هشت ماهگی
فکنم یکی ۳۲ هفته یکی هم ۳۷ هفته
۳۵ هفته
الان دیگ برو
۳۵هفته باید انجام بدی
من که انجام دادم بچه ام سلفاک شده بود
منم اخرین سونوم ۲۸هفته و ۳روز بودم ک بچمم بریچ بود
فک کنم ۳۴یک سونو دیگع دارم
مال من بریچه بود و نچرخیده که نچرخیده هنوز
33هفته سونوگرافی رشد داری اگه نرفتی باید الان حتمابری
خوشبحالت من از اولین سونو تاالان این بچه سفالیکه سفالیکه سفالیکه
گاهی میرم سونو میگم یه اینبارو مثل آدم صاف وایسا دا
میچرخه میچرخه لگد لگد
خمینکه میرم زیر سونو ثابت وای میسته و سرپایین😑😑
فک کنم ۳۵هفته باید ی سونو رشد بری ☺️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.