۱۶ پاسخ

من از ۳۰ هفته دارم دو هفته یکبار میرم

من دوهفته ای میرم از۲۸بعدمگه پرونده نداری توپروندع تاریخ بعدیو برات نمیزنه؟

من۳۰.۳۲.۳۴.۳۶رفتم این هفته هم نوبت دارم

توماه هشتم فکرکنم دوهفته یبار بایدبری
دکترت کیه؟

35 یا 36هفته برو که واست سونو بنویسه
البته من آخرین بار 29هفته رفتم همون موقع برای 37هفته واسم سونو نوشت گفت سونو رو که انجام دادی فرداش بیا پیش من سونو رو بردم و دیگه از اونموقع معاینات هم شروع شده و هر هفته هم میرم پیشش

چه خوب که دیر به دیر میرین من از اول بارداری هر دو هفته رفتم بعد از هفته ۳۰ هم هر هفته

من هر یه ماه یه بار میرم

منم مثل شما30هفته رفتم الان خداروشکر مشکلی ندارم نمیدونم دیگه کی برم میگن36هفته یه سونو وزن دوباره باید بری من میگم همون35هفته میرم دوباره هم سونو هم نامه بستری بهم بده

دو هفته ی بار من میرم پیش دکترم

از ۳۰ هفته باید معمولا دوهفته یکبار ویزیت بشیم

من دکترم ۲هفته یبار بهم گفت بیا بنظرم شما هم برید دیگه

الان دیگه باید بری یک ماه گذشته

۳۴یا۳۵میگن اکثرا ۳۸هم بعدش میگن مهمه بیا

خب پس یعنی منم دیگه همین هفته برم

من یدونه ۳۳ هفته رفتم برای کنترل ، یدونه هم قراره ۳۶ هفته برم که آخرین سونو رو برام بنویسه

به من گفت ۳۴ هفته بیا

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پاستیل 😍🩷 مامان پاستیل 😍🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری