هزینش فکر کنم ۷ یا ۸ باشه
من برج هشت انجام دادم ،دکتر سه تومن گرفت ازمایشگاه چهار و نیم با سونو و دارو هم حدود یک تومن
سلام عزیزم ، ای یو ای خیلی سبک و راحته از روز دوم سیکل شروع به مصرف دارو میکنی روز ۱۲میری واسه سونو اگر سایز فولیکول ها خوب باشند واسه دو روز بعدش بهت امپول ازاد سازی میزنه و حدود بیست و چهار ساعت بعد از ازاد سازی میری مطب دکترت (من مطب انحام دادم) همسرت میره ازمایشگاه نمونه میده بعد سرساعتی ک دکتر گفته نمونه رو از ازمایشگاه تحویل میگیری و دکتر با یک وسیله به داخل رحم تزریق میکنه و دردی نداره به اون صورت
ببین ای یو ای هزینش از ای یو اف کمتر ۱۰ تومن اینا
ازمایشو سنو میدین قرص اینا میده دکتر
بعد زمان تخمگ گذاریت شوهرت اسپرم میده تو ازمایشگاه جدا میکنن اونایی که باکیفیتن منتقل میکنن و تمام
من انجام ندادم ولی طوری که شنیدم آینه که اسپرم همسرتون میگیرن وارد سرنگ میکنن بعد وارد تخمک شما میشه
نمونه اسپرم همسرتو میبرن ازمایشگاه شست و شو میدن
بعد میارن وارد واژنت میکنن
تقریبا شبیه همون نزدیکیه با این تفاوت که ی مقدار شانست بیشتره
اوناییکه مشکل تحرک اسپرم دارن ای یو ای خیلی به دردشون نمیخوره چون باید اسپرم خودش حرکت کنه به تخمک برسه
هزینشم بستگی داره کجا انجام بدی
خصوصی فکر کنم ۸تا ۱۰
مرکز دولتی ۳،۴ تومن فکر میکنم
دقیقشو اطلاع ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.