۲ پاسخ

اسپرم رو میگیرن از اقا و توی ازمایشگاه خوباش رو جدا میکنن و داخل واژن تزریق میکنن

کسای که نمیخوان دارو بخورن میرن این کارو انجام میدن یا کسایی که تعیین جنسیت واسشون مهمه
ولی درصد باردار شدن مثل بقیس ۳۰درصد امکان داره بگیره

سوال های مرتبط

مامان اولی🥹💞 مامان اولی🥹💞 هفته بیست‌وششم بارداری