۷ پاسخ

خوشگلم😍

مطممنی دخترمون خودش عروسک نیس؟
آخه ماشالله خیلی نازه😍😍😍😍

ماشاالله دخترت مثه ماه میمونه😘

عزیزم خداحفظش کنه قندونبات 😘😘😘ماشالا🧿

مبارکش باشه منم دنبال این عروسک روسی ها بودم نبود تو مغازه یه جوجه خریدم

چه ناناسه😘

گوگولی 😍روزت مبارک عسسلللللل

سوال های مرتبط