سلام
کس با پریود نامنظم و تنبلی باردارشده؟

۵ پاسخ

من هم تنبلی تخمدان داشتم هم پلی کیستیک با اولین اقدام هم باردار شدم ولی تحت نظر بودم از سال اول ازدواج

اره میشه،خیلی هارو شنیدم

من ولی چند ماه بود منظم شده بود

من علاوه بر اونا، تو دوران شیردهی هم بودم😅

سلام مامانم با ۳ بارداری ناخواسته 😂

سوال های مرتبط

مامان اورهان بالام مامان اورهان بالام روزهای ابتدایی تولد