۸ پاسخ

طبیعیه تا ۳ روز درد می‌کنه

اخ کی بشع منم ببرم خیلی اویزونم‌میشه

داروخونه برو قرص مخصوص داره میده بهن

تخلیه کن کم کم به مرور خودش خشک میشه چرک خشک کن هم بخور

من چرک خشک کن خوردم دردشم باید تحمل کنی اصلام شیرتو تخلیه نکن

۱سالگی از شیر گرفتی؟ خیلی زود نبود😐

کمپرس سرد بزار هم شیرت خشک میشه هم دردش کم

چرک خشک کن بخور
داروخونه هم برو دارو بگیر شیرت خشک بشه

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۴ ماهگی