بچه ها تو شیردهی میشه باقالی خورد؟😁😁

۵ پاسخ

ب نظرم نخورید حساسیت زاست و اگر حساسیت داشته باشه عواقب بدی.داره گاهی خون عوض میکنن گاهی عواقب بدتر

دوستم دخترش حساسیت زد بعد شد آبله

بله من میخورم شیدزیاد میکنه و مقوی هم هست

اره شیرو زیادم میکنه

شنیدم حساسیت زا شاید باشه
بازم از پزشک بپرس
اما در‌کل فک نکنم مشکلی باشه

سوال های مرتبط

مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی
مامان دریا مامان دریا ۱۰ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۸ ماهگی
مامان پسرِبابا😍 مامان پسرِبابا😍 ۱۵ ماهگی
مامان نیلا♡مهلا مامان نیلا♡مهلا ۱۵ ماهگی
مامان نینی خوشمل💙🧿 مامان نینی خوشمل💙🧿 ۱۱ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان ۱۰ ماهگی
مامان آیهانی مامان آیهانی ۱ سالگی