تو شیردهی فاموتیدین میشه خورد؟

۵ پاسخ

سلام آبجی خوبی

بله فاموتيدين دارويي هست كه بچه هاي رفلاكسي ميخورن پس فكر نميكنم مشكلي باشه

من خوردنی شیرم خیلی کم میشه

اره من میخورم مشکلی هم نبوده

اره فکر میکنم چون بچه های رفلاکسی گ اصلا فاموتیدین میخورن

سوال های مرتبط

مامان آقا مهبد💙 مامان آقا مهبد💙 ۱ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۸ ماهگی
مامان نیلا♡مهلا مامان نیلا♡مهلا ۱۵ ماهگی
مامان نینی خوشمل💙🧿 مامان نینی خوشمل💙🧿 ۱۱ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان ۱۰ ماهگی
مامان آیهانی مامان آیهانی ۱ سالگی
مامان دوقلو ناز🩷🩷 مامان دوقلو ناز🩷🩷 ۱ سالگی