من 30هفته رفتم دیگه نرفتم.. دکترم گفت وزن بچه اب دور بچه همه چیزش خوبه زایمانتم طبیعیه .. دیگه نیاز به سنو دیگه نیست. درواقع خرج اضافست
من ۳۰ هفته رفتم گفت دیگه نیا تا ۳۶ هفته
من امروز نوبت دارم ۳۱ هفته کاملم
من ۳۲ هفته رفتم دکتر گفت دیگه نیاز نیس بری
من از 17هفته گی دیگه نرفتم 😕منتظرم بهداشت بهم بده که نداده منتظرم 7توم برم بهداشت بگم برام بنویسع 😁
تو رفتی گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.