من نرفته بودم از آنومالی امروز رفتم
من نرفتم دکتر گفته ۳۲ هفته برو
مننرفتم تا ۲۶ هفته
دکترم خودشون هر بار میرم سونو میکنن صدای قلب رو میذارن واسم و چک میکنن نی نی رو
من از انومالی تا رشد دیگه نرفتم🤪
منم هنوز نرفتم
من دکترم توی مطبش سونو انجام میده ماهی یه بار ک مراقبت دارم سونو هم میگم انجام میده
جدی میگین؟من از انومالی تا الان سه بار سونو. چکاپ شدم پیش دکترم.هر ماه انجام میدم
من یبار ۲۲ هفته رفتم اونم زیر شکمم درد میکرد
من نرفتم فعلا
اگه بارداری پرخطر نیستی یا مشکل خاصی پیش نیاد خدایی نکرده نیاز نیست ولی من به خاطر زایمان زودرس قبلی و طول سرویکس رفتم
من هنوزم نرفتم ۳۲ هفته نوشته سونو رشد از انومالی نرفتم
منم هنوز نرفتم
منم نرفتم فعلا ۴ اسفند میخام برم
من فعلا نرفتم
من نمیرم تا احتمالا آخرای سی یا سی و یک هفته
من بعد انومالی یبار اکوی قلب رفتم یبارم خودم دلشوره داشتم رفتم الانم هفته بعد تو ۲۱ هفتگی میرم دکتر خودم
من از آنومالی نرفتم شنبه باید برم 33هفته
من نرفتم لازم باش دکتر میفرسته
من تا 32 هفتع نرفتم
منم نرفتم عزیزم تا برای رشد برم
منم نرفتم
من دوبار رفتم
من هنوز نرفتم
من از انومالی تا 33هفته سنو نرفتم 🤣🤭
منم نرفتم
من نرفتم
منم نرفتم فعلا
من نرفتم فعلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.