کیا از سونو انومالی تا ۲۸ هفته سونو نرفتن؟

۲۹ پاسخ

من نرفته بودم از آنومالی امروز رفتم

من نرفتم دکتر گفته ۳۲ هفته برو

من‌نرفتم تا ۲۶ هفته

دکترم خودشون هر بار میرم سونو میکنن صدای قلب رو میذارن واسم و چک میکنن نی نی رو

من از انومالی تا رشد دیگه نرفتم🤪

منم هنوز نرفتم

من دکترم توی مطبش سونو انجام میده ماهی یه بار ک مراقبت دارم سونو هم میگم انجام میده

جدی میگین؟من از انومالی تا الان سه بار سونو. چکاپ شدم پیش دکترم.هر ماه انجام میدم

من یبار ۲۲ هفته رفتم اونم زیر شکمم درد میکرد

من نرفتم فعلا

اگه بارداری پرخطر نیستی یا مشکل خاصی پیش نیاد خدایی نکرده نیاز نیست ولی من به خاطر زایمان زودرس قبلی و طول سرویکس رفتم

من هنوزم نرفتم ۳۲ هفته نوشته سونو رشد از انومالی نرفتم

منم هنوز نرفتم

منم نرفتم فعلا ۴ اسفند میخام برم

من فعلا نرفتم

من نمیرم تا احتمالا آخرای سی یا سی و یک هفته

من بعد انومالی یبار اکوی قلب رفتم یبارم خودم دلشوره داشتم رفتم الانم هفته بعد تو ۲۱ هفتگی میرم دکتر خودم

من از آنومالی نرفتم شنبه باید برم 33هفته

من نرفتم لازم باش دکتر میفرسته

من تا 32 هفتع نرفتم

منم نرفتم عزیزم تا برای رشد برم

منم نرفتم

من دوبار رفتم

من هنوز نرفتم

من از انومالی تا 33هفته سنو نرفتم 🤣🤭

منم نرفتم

من نرفتم

منم نرفتم فعلا

من نرفتم فعلا

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سید امیرحسین مامان سید امیرحسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد
مامان دیار مامان دیار روزهای ابتدایی تولد