منم نرفتم تا۳۱هفته ک برای رشدرفتم
من از آنومالی تا الان نرفتم.دوشنبه این هفته برای رشد و وزن وقت سونو دارم
من هنوز نرفتم انشالله هفته بعد
من نرفتم دیگه 30 هفته برای رشد میرم
منم نرفتم میخام این هفته برم 🥲
من انومالی مجدد داشتم رفتم اخرای ۲۰ هفته
من نرفتم دکترم گفت لزومی نداره فقط آزمایش گلوکزنوشت همین
من اصلا نمیتونم تقریبا ۲ هفته الی ۲۰ روز رفتم سونو🤕
من تا 32 هفته بارداری قبلیم نرفتم از آنومالی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.