مامانا کیا از انومالی تا الان سونو نرفتن

۹ پاسخ

منم نرفتم تا۳۱هفته ک برای رشدرفتم

من از آنومالی تا الان نرفتم.دوشنبه این هفته برای رشد و وزن وقت سونو دارم

من هنوز نرفتم انشالله هفته بعد

من نرفتم دیگه 30 هفته برای رشد میرم

منم نرفتم میخام این هفته برم 🥲

من انومالی مجدد داشتم رفتم اخرای ۲۰ هفته

من نرفتم دکترم گفت لزومی نداره فقط آزمایش گلوکزنوشت همین

من اصلا نمیتونم تقریبا ۲ هفته الی ۲۰ روز رفتم سونو🤕

من تا 32 هفته بارداری قبلیم نرفتم از آنومالی

سوال های مرتبط

مامان سید امیرحسین مامان سید امیرحسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هانا✨️🎀 مامان هانا✨️🎀 ۵ ماهگی