۱۸ پاسخ

حتما برید.چیزخاصی نیست.یه چیز شیرینه که بعدش آب هم میشه خورد که من اصلا حالم بد هم‌نشد.اما بهرحال متوجه شدم دیابت بارداری دارم و الان دارو مصرف میکنم و خوب اینه که مهمه.

انقد میترسم از این آزمایش بخصوص شربتش🥲🥲

منم هیچ کدوم رو نرفتم

حتما برو من دیابت داشتم و خیلی مهمه ، زود برو تشخیص بدن

منم‌نرفتم‌شنبه میرم دکتر برام بنویسه

منم نرفتم

من دکترم ۲۴ هفته گفت سونو و آزمایش بده

من چند روز پیش رفتم برو عزیزم حتما

منم هنوز نرفتم 😅✋

من ۲۴ هفته انجامش دادم اصن اونجوری نبود که میگفتن من خودم اصن هیچ علاقه ای به شیرینی جات ندارم یه ذره شیرین بود ولی خب قابل تحمل بود

من دیروز آزمایش رو دادم راحت بود بعضیا خیلی سختش میکنن چیز خاصی نبود

من احتمالا یکشنبه برم

من امروز آزمایششو دادم خیلی هم خوب بود همچین غول ساخته بودن ازش آی سخته و فلانه اصلا همچین چیزی نبود

من اخرا بیست هشت هفته رفتم

منم نرفتم هنوز ازمایشو دکترم گفت یه هفته دیگه بدم

من آزمایش رو دادم ولی سنو نه

من امروز رفتم خراب کردم دوباره باید برم بدم کوفتیو بخورم

من شنبه میرم

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولوم مامان نی نی کوچولوم هفته سی‌ام بارداری
مامان اوا مامان اوا روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا سید🩵🥸 مامان آقا سید🩵🥸 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سید امیرحسین مامان سید امیرحسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۵ ماهگی
مامان نهال و امیرحسین مامان نهال و امیرحسین ۶ ماهگی
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته سی‌وششم بارداری