کیا هنوز بهداشت نرفتن؟؟؟؟؟؟

۱۷ پاسخ

من 😁

من نرفتم
اما احتمالا مجبور باشم بخاطر واکسن کزاز برم

من یکشنبه رفتم

منم نرفتم هنوز

من....

من گذاشتم ماه اخربرم

من نرفتم،نمیرمم،همون برای واکسن بچه برم زیاده...

من نرفتم

منم نرفتم برم چیکار

باید پروند باز کنی هرموقع هستش باید بری

من
قصد رفتن ندارم

من...

من....

شما باید بری که امپول کزاز اگه نزدی برات بزنن

منم نرفتم

من

من اصلانرفتم.حوصله ندارم

سوال های مرتبط

مامان اوا مامان اوا روزهای ابتدایی تولد
سعیده سعیده قصد بارداری
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌ودوم بارداری