کیا مثل من هنوز بهداشت پرونده تشکیل ندادن😁

۱۵ پاسخ

من😐باید تشکیل پرونده بدیم حتما؟

مگه باید تشکیل پرونده بدیم!؟

منم دهکم شش ونیومده

من✋️😁بارداری قبلیم والله کلافم کردن زنگ میزدن حالاشایدیکی دوماه بعدبرم 😬

برو تشکیل بد سر واکسن های بچت ب مشکل بر میخوری

بهترین کارکردی

ایهاالناسسس

طرح یسنا ب بهداشت ربطی نداره

من ✋🏻✋🏻✋🏻

منم دوهفته س رفتم تشکیل دادم والا گوشم خواب بود قبلش

من😂🤌🏻🤣

من😂😂

من سر اولی ماه دوم رفتم خیلی الکی و بهونه های الکی میگرفتن خیلی ازیت شدم سر این گفتم تا ماه ۷ میرم

من 😬

کیا مثل تو هستن ک بخاطر تشکیل ندادن مرونده طرح یسنا نمیگیرن😁
درسته ها پولی نی ۵۰۰ تومنه ولی خب غنیمته

سوال های مرتبط

مامان اوا مامان اوا روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو
🙂 مامان کوچولو 🙂 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان حامی 👣🩵 مامان حامی 👣🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسری💙دختری🩷 مامان پسری💙دختری🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری