کمه عزیزم چون وزن تولدش قدش خوبه تو تاپیک هات دیدم
بهداشت تا کی بازه؟
ب بهداشت گوش نده من ی دختر خوب تو بیمارستان خصوصی دخترم میبردم بعد یادمه نیلا 5 تا 6 فقط 150 گرم اصافه شد بعکهداشت گفت عالیه دکتر گفت چرا بهداشت بهت نگفته باید بررسی بشه چرا وزنش بالا نرفته آزملکایش نوشت ببینیم عفونت نداره اینحرفا حتی گفت کمکی شیر خشک بده ک نخورد
هم قدش هم وزنش نسبت ب تولد کمه چون دختر منم وزنش همین بود برا تولد قدش 52 و نیم بود 3 سال و 2 ماه وزنش 15 و 800 بود اینم بگم چند ین ماه قبل یک سال بعد 2 سال استپ وزنی داشته یا اخیرا ک بالا نرفته 15 و 700 با قد 99 بود ماشا الله ک نرماله برا تولدش
قدش خوبه ولی وزنش کمه باید حداقل 14 باشه
قد وزن تولدش چند بوده
قد ارثی هم هست دیگ
شاید بر اساس رشد قبلیش و شما گفته
خب بهداشت از رو نمودار خود بچه میگه . اگه گفته خوبه حتما خوب بوده . پسر من زیر نمودار بود ،گفت ببر دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.