۷ پاسخ

نه پریودی دقیقه

من طبق پریود زدم تو گهواره الان از انتی 2هفته بیشتره
انتی زده 20.3
گهواره 12.3

منظورم اینه که تاریخ زایمان رو از تو سونو ان تی دیدین!؟

بله منم طبق ان تی ثبت کردم

من پریودیم و ان تیم ی روز بیشتر فاصله ندارن 😅طبق پریودیم ثبت کردم

بله .

برا من اره

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهشتم بارداری