۴ پاسخ

والا من که سینه نمیگیره اصلا
همش براش میدوشم
دلمم نمیاد شیرمو نخوره از طرفی هم خسته شدم
نمیدونم چیکار کنم

فقط سه روز دادم بهش بعدش دیگه ندادم سر یه هفته خشک شد شیرم

چون نارس بود بخاطر وزنش هم شیر خودم می‌خورد هم شیرخشک کلا ۱۰ روز شیر خودمو خورد صبح روز ۱۱ سینمو گذاشتم دهنش با ی حالت بد نگام کرد و نخورد شیشه رو گرفت کلا

قطع کردم یهویی

سوال های مرتبط