کرم شقاق سینه چی بگیرم از الان بزنم؟ چه برندی؟ 😓

۳ پاسخ

من الوینا دارم از همون روز زایمان با خودم بردم بیمارستان از شبش زدم خیلی خوب بود ، نیاز به شستشو هم نداره

کرم‌ماتیلداااااا عالیه بهترینه نیاز به شیتشو نداره من زخمم بد بود اون فقط خوبش کرد

من یه خارجی میزدم عالی بود و اینکه میشد بزنی و بازم شیر بدی نیاز به شست و شو نبود بنظرم یه چیز بگیر که نیاز به شست و شو نداشته باشی هر دقیقه هی اذیت بشی

سوال های مرتبط