مامانا منظورم این مدل تب سنج کدوم بهتره ؟

تصویر
۵ پاسخ

بیورر برند خوبیه

عزیزم چک کن بعضی مدلا یه تعداد شات میزنه و بعدش دستگاه از کار میفته

من مدل سمت راستی و خریدم

سمت راستی خوبه برند رزمکس هم خوبه

سلام عزیزم من سمت راستی رو خریدم خیلی خوبه.حتی خود پزشک ها از این استفاده میکنن

سوال های مرتبط

مامان نیلا😍🥹🧿 مامان نیلا😍🥹🧿 ۸ ماهگی
مامان خرگوشه کم🐇 مامان خرگوشه کم🐇 ۵ ماهگی
مامان تیارا 👼🏻 مامان تیارا 👼🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💞ارغوان 😇 مامان 💞ارغوان 😇 ۱۰ ماهگی