خانوما پسرم تب دارهچیکار کنم تبش بیاد پایین راهکاری دارین؟

۶ پاسخ

با آب و یکم سرکه قاطی کن پاشویه اش کن و رو پیشونیش بزار
مث آب رو آتیشه

استامینوفن بده بعش

اما مهم ترین کار این بعد پاشوره و‌شیاف یا استامینوفن سریع پیش پزشک ببری چون هر تبی علت خاص خودشو داره
و الا تمام دوستان درست راهنمایی کردن

معقدشو با آب سرد بشور

پاشویه با آب ولرم روبه خنک و نمک
سیب زمینی ورقه کن بزار تو سرکه بزار رو پیشونیش زودی تبش میاد پایین

بهش استامینوفن بده

سوال های مرتبط

مامان Kian💙karen مامان Kian💙karen روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه‌قشنگم مامان جوجه‌قشنگم هفته بیست‌وچهارم بارداری