خانمها زردی بچه 13 هست چیکار کنم؟؟؟؟

۳ پاسخ

بیمارستان ببر بستری کن.یه شبه خوب میشه . خونه سخته

بچه ات چند روزه چرا تو پروفایلتان نزدی زایمان کردی

دستگاه بگیر ببر خونه
مدام شیر بده اگر شیرت کمه شیرخشک نان۱ بگیر روزی سه بار هر بار ۳۰ میل بهش بده
هر چی بیشتر ادرار کنه زردی زودتر میره
۴۸ ساعت دستگاه بذار
۲ ساعت داخل دستگاه نیم ساعت بیرون
بازم حتماااا با پزشک مشورت کن
انشاءالله خیلی زود برطرف میشه❣️نگران نباش زردی بچه من ۱۴.۵ بود با ۴۸ ساعت دستگاه برطرف شد

سوال های مرتبط

مامان هامین🩵👶🏻 مامان هامین🩵👶🏻 ۵ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۲ ماهگی